Fyra säsonger senare

Nu har jag suttit i denna soffa och tagit mig genom fyra säsonger av friends och inser då hur tragisk jag är. Visst så har det varit förbannat skönt att göra absolut ingenting bara för min skull men jag börjar nu bli rastlös som jag brukar, så ikväll blir det utgång med min vän Veronika. 
Blir nog en lugn kväll då jag vet att det bara är dumt att dricka när man är lite smådeppig, men jag ska ha kul! 
Alkohol är ju egentligen dumt när man är ledsen, men jag har ju även telefonfobi i fyllan så jag lär ju inte ringa någon (som så många andra tycks göra så fort de fått i sig något att dricka ;P )
 
Idag är det typ plusgrader om jag förstår det rätt, har inte varit ute idag. Så då ska jag ha klänning på mig. Det är ju en snygg kontrast från mjukisbyxor och träningskläder =) Någon gång måste jag klä upp mig också. humpf.. 
 
Saknar dig dock, som alla andra dagar...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0