Utkast: Jan. 07, 2013

Ni vet hur folk säger "ångra inte det du har gjort, utan det du inte gjorde"
Nu önskar jag att jag verkligen kunde göra en hel rad med saker ogjorda. Samtidigt som jag önskar att jag kunde ha gjort andra saker. Antingen gjort dem för första gången, eller bara gjort vissa saker ännu mer än vad jag gjorde.
Ska jag skylla allt på mig? nej, givetvis inte. Det krävs två för att misslyckas, men jag är samtidigt fullt medveten om vad jag gjorde och inte gjorde och jag önskar att det var annorlunda.
Tog ett stort (och dumt kan jag tycka just nu) beslut igår. Sen jag la på luren efter samtalet har jag mått piss, skit och bajs. Men det har bara gått en dag, det kommer nog bli bättre så småningom, men det är DÅ! NU mår jag skit! Vill bara vara sysselsatt. Önskar att folk kunde dra med mig på saker, även fast jag säger nej så vill jag att de frågar igen nästa gång. Att sitta hemma var bekvämt till en början men nu blir jag bara påmind om allt skit.
Idag blir det pizza till middag till barnen. Jag ska försöka få i mig nått också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt då?

Svar: Ett samtal. Jag vet, kryptiskt men vill inte hänga ut någon ELLER mig.
Emma Viberg

2013-01-07 @ 17:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0