Vaknade upp denna morgon, såg frusen nederbörd, sen var den dan förstörd..

Jag vaknade upp imorse och var förkyld. Kände hur all min motivation hade försvunnit med mina fantastiska drömmar. Dagen har varit lång och väldig innehållsrik. Hade oponering på c-uppsatser idag. Trots att jag själv inte skulle gå upp med min rapport så var det ändå lärorikt. Sedan gick jag på sommarfest med barnen och sedan brann det för mig.
huvudvärk och halsonta, fantastiskt så där två dagar innan examen. Men vad gör det, lär ju inte ställa in det=)
Imorgon har jag två viktiga möten och jag ser fram emot båda. =)
Sedan resten av veckan ska jag träffa massa roligt folk. Blir krogen några gånger och förhoppningsvis händer det nått skoj där. Lär ju hända nått när man är med brudarna. Shit vad jag längtar. Sedan kommer min bror upp och det ska bli skoj och träffa honom.
Nu ska ja bädda ner mig så jag inte är ett helt vrak imorgon..
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0