Hem!

Skönt att komma hem igen. Har varit bosatt hos mitt ex i två dagar eftersom jag inte ville vara själv.
Idag gick vi genom både hans och mitt förråd på saker. Fick bort en hel del saker på loppis. Dessvärre hamnade mer saker hos mig än hos honom. Min stora trea blir snabbt en trång trea. Kanske måste höta en ordentlig städning nån helg. Först och främst åker min hemska soffa! Dock så måste jag har råd med en ny så än så länge får den duga.
Nu är illbattingarna i badet och jag är nedbäddad i lillgrabbens säng med en hög av gosedjur. :)
Imorgon får jag träffa min bror med familj och sedan min mor. På lördag ska jag tillbaka till the crime scen. Strömsund. Anledningen är mys, platsen suger. Men som jag sa till min goda vän "det är inte platsen, utan de hemska minnerna". Nu har inte jag upplevt nått traumatiskt i Strömsund men det är ett avslutat kapitel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips! Kolla köp & sälj möbler å heminredning på FB, finns massa billiga nya grejer, och fräscha soffor för billig peng.. om man verkligen känner för att förnya sig så kan du säkert byta bort några av dina grejer också!

2013-03-17 @ 14:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0