Luktar illa..

En fullkoligt värdelös dag. Ja, jag är världens pessmist och jag spyr galla. 
För varje dag som går i mitt liv så blir jag ständigt påmind att aldrig lita på någon människa igen. 
Mina älskade barn och min hund är de enda varelserna i världen som aldrig kommer svika mig. 
Bitter-fitte-varning på hela det här inlägget så för er som vill läsa något roligt och upplyftande kan ju bläddra längre ner i min blogg till 2007. Äsch. skit samma. 
 
Mitt största problem är egentligen att jag litar blind på folk och det slutar alltid med att jag faller som en jävla tok. Jag hatar att lita på folk, för förr eller senare blir jag sviken. Vare sig om det är från älskare eller en vän så suger det fan lika mycket ändå! 
Varje gång något händer så tänker jag mer och mer på att flytta. ja, jag vill till Umeå eller Göteborg så varför ska jag låta en pantade pirater här i Östersund hindra mig från detta? 
Varför ens  vara med folk som luktar skunk? 
 
Nej allvarligt talat, läs aldrig mer min blogg. Den suger verkligen.... 
over and out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0