En stunds smärta innan helgmys.

Only miss your lover when you let him go.
Jag ska vara positiv eftersom jag har ingen som helst anledning att vara negativ. Grejen är bara att jag har en liten gnagande smärta inom mig. Vad händer om min plan inte går som jag har hoppats?
Nu kom min optimist inom mig tillvaka och svarade "Då tar du dig ur det starkare än någonsin".
Jag har funnit meningen med livet. För mig är det att njuta. Njuta av varje minut jag lever.
Det enda vi behöver är oss själva; starka och trygga, samt nära å kära som är något att lita på. Jag är tacksam för jag har snart båda dessa saker. Jag jobbar på det.
I helgen blir det mys för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0