Hej, tack och adjö. Det var trevligt men nu vill jag aldrig mer se dig.

Jag är så glad att idag kan jag säga att jag aldrig mer vill se dig. Idag är jag stark, idag vet jag vad jag vill. Du ska bort från mitt liv och det är för evigt. Jag kommer göra allt som står i min makt för att du aldrig mer ska komma tillbaka, inte ens lite. Jag hatar dig och har gjort det under en så himla lång tid.
Många samtal med goda vänner har stärkt mig otroligt. Igår hade jag ett samtal med min äldsta vän och hon sa saker som jag inte ens har tänk på. Att det ska vara så enkelt egentligen?
Jag är den enda som kan styra mitt liv, för ingen annan kommer någonsin få styra mina riktningar.
Att vara ensam behöver inte alltid betyda olycka, snarare tvärtom. Att ensamheten är bra för oss. Det gör att vi stärker det absolut viktigaste vi har, vår självständighet.
 
Idag har jag haft en bra dag, en riktigt jävla bra dag! Jag har äntligen kunna sprungit. Har jobbat mkt med rehabiliteringen med mitt knä och nu sista tiden även mina benhinnor och idag testade jag springa lite lätt och det fungerade. Jag älskade verkligen att vara ute och springa och hoppas att jag ska kunna ta de längre sträckan i slutet av sommaren. Att var ute och springa i 20 minuter lyfte mig så fruktansvärt. Jag har fått en ny energi som jag inte har haft på väldigt länge.
 
Idag tänker jag göra någon glad. För jag har kommit på en knep att övervinna min ångest och alla mina känslor. Istället för att förneka att jag har känslorna så vänder jag dem till något positivt. För alla mina känlsor är inte alltid dåliga, det är mycket glädje också. Detta ska jag sprida och hoppas att det hjälper andra som har det svårt. Och om någon vill så får de gärna ta lite känslor av mig så jag kan få chilla. Yeaaah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0