Att fly.

hur ska jag kunna förklara de senaste dagarna?
Frustration? Ilska? Sårbarhet? Total-jävla-tomhet?
Hur det än ligger till så gillar jag det inte. Inte alls. Vill bara utrota denna känsla inom mig. Jag kokar av ilska. Vill egentligen bara slå någon, sticka från stan eller bara göra något riktigt riktigt dumt. Egentligen är jag inte arg. utan jag är ledsen. Genomledsen. Men ilska är något jag har bättre kontroll över och den är lättare att få utlopp på utan att folk ska backa undan. Är jag ledsen så finns ingen där för mig, men berättar jag att jag är förbannad så står folk där nyfikna på lite information, Men jag är ledsen, blir inte någon saftig information.
 
Jag tror inte jag orkar så mycket nu, just idag. Funderar på att tanka bilen och bara åka. Får se vart jag hamnar.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhh vad jag förstår dig, känner precis lika dant dag ut o dag in....håll ut och kram från mig även om jag inte känner dig!

2013-11-27 @ 11:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0