Att äntligen bli godkänd!!!

Gaah! Jag är så fruktansvärt jävla glad! Just för 5 minuter sedan fick jag mailet!
"Hej Emma!
Nu godkänner jag din c-uppsats med betyg E. 
Lycka till i framtiden!
Glad sommar!"
 
Woohoo! Äntligen!! Tog mig bara fyra jävla år!
Detta betyder att snaaaart kan jag göra det jag verkligen vill. typ flytta! På tal om det så sa jag till Gabriel att vi skulle flytta till Skåne. Hans reaktion blev då "Ja ja jaaaaaa!" samtidigt som han studsade runt om i lägenheten. haha. Härliga unge! Men Skåne? WTF?
 
Hade ett roligt samtal med Milo idag också när han skulle lägga sig.
Milo "Mamma, kan pojkar bli kära i pojkar?"
Jag "ja, det kan de"
Milo "Men de har ju inga snippor?" (Nyss haft samtalet om hur barn blir till)
Jag "Nej men man blir kär med hjärtat. Inte blir man väl kär med snoppen va?"
Milo "hihi, neeeeeeejjje!!"
 
Tänk om han kunde hålla kvar den där känslan tills han verkligen KOMMER att tänka med snoppen. Det skulle skona många tjejer. Han är ju en svärmorsdröm så jag vet att han kommer krossa många hjärtat. Skitstövel :P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0