Att lägga ner bloggen.

Jag slänger upp fötterna på vardagsrumsbordet och lägger datorn i knät. Helgen är äntligen slut. Har gruvat mig hela veckan inför denna helg och jag lyckades ta mig genom den, nätt och jämnt. 
 
Jag har gjort en del förändringar i mitt liv. Jag har gått från ett nervvrak som inte ens har kunnat borstat håret till någon som frivilligt vill sortera barnens alla legobitar. Jag får ytterst sällan panikångest och jag kan se saker och ting från en positiv vinkel.
 
Nu vill jag gå upp en nivå. Jag vill göra denna grymma version av mig själv till ännu grymmare. Jag har nu funnit mig själv och vet vilken rikting jag ska gå. Nu tänker jag göra lite småjusteringar så att jag blir lika grym i andras ögon som jag själv ser mig.
 
Jag tänker börja med att stänga ner denna blogg. Kommer flytta min blogg till en annan sida. Är ni fortfarande intresserar så är det bara att meddela så skickar jag adressen.
 
Nu byter jag kapitel.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill gärna fortsätta läsa!:-)

2014-03-30 @ 22:05:00
Postat av: P K

Bra där!

2014-03-30 @ 23:43:32
Postat av: Em

Heja dig! Men kom ihåg att det inte spelar någon roll hur andra det dig. Det enda som räknas är hur du ser dig själv.

2014-03-31 @ 08:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0