Att bli tråkig.

Jag kan inte skriva! Jag har ingen inspiration längre. Förut kunde jag skriva varje dag, flera gånger om dagen till och med. Det är väl det som är fördelen med att må riktig uselt. Att jag hade många tankar som gjorde att jag fick något att skriva om.
Just nu rullar mitt liv bara på. Inget nytt egentligen. Jag mår lagomt bra vissa dagar, andra dagar mår jag toppen! och tredje dagen är allt skit. Men just de dagarna beror oftast på att jag har glömt att ta min medicin, så dagen efter är allt som det ska igen. Många gånger känns det som om jag är blir bedövad, att jag inte längre bryr mig om saker som jag tidigare har brytt mig om. Eller snarare att nu är jag inte lika blödig för saker som tidigare. Det är synd på ett sätt, för jag lever mitt liv bara nu. Jag kollar inte över axeln som jag gjorde tidigare. Jag krigar inte längre på samma sätt, utan jag tar mig genom mina dagar, mina veckor och mina månader precis som alla andra.
Jag är rädd att jag glömmer något på vägen.
Men jag är fortfarande samma drömmande naiva impulsiva narcissist! Bara det att jag har tonat ner lite nu. Inte för att jag var tvungen, utan för att det har bara blivit så. Jag har blivit betydligt mindre social, är inte alls lika fysisk aktiv som jag tidigare var och bråkar inte lika mycket på folk omkring mig.
Jag har nästan blivit lite för osocial för mitt eget bästa antar jag. Jag vill inte umgås med folk egentligen. Livet fungerar utan andra. De enda två personerna i mitt liv jag aldrig lessnar på är mina barn. Just nu ligger mitt största fokus på dem och att vi ska få spendera så mycket tid tillsammans som möjligt. Vilket var orsaken till att jag självmant lämnade de jobb jag trivdes väldigt bra på, men hade lite udda arbetstider. Ironiskt nog så känner jag att jag har mindre tid med barnen nu när jag jobbar måndag-fredag 9-17 eftersom då är det massa annat vardagsbestyr som jag måste rodda ihop när jag kommer hem från jobbet. Men jag kommer nog in i detta sinom tid.
Nej, nu känner jag att jag måste sluta skriva då jag skriver om tråkiga vardagssaker, vem orkar läsa om detta ?
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0