Möte

Har haft ett litet möte med cheerleading tjejen. Ska bli kul att börja som ledare, trots att jag inte kan ett smack. Men jag får helt enkelt lära mig. Måste bara hitta ett gång 5-6åringar som jag kan träna=)
Har redan börjat planera hur jag ska lägga upp det, eller vad då redan, hösten är ju snart här!


Annars har vi bara handlat och kollar på (hör å häpna) Ice age 2 =) Ikväll kommer en god vän med ölkorv(inte bara en god vän för korven) och vi ska väl hitta på nått sköj. typ film eller serier. Får se vad det blir.
Imorgon jobb, söndag jobb, måndag leeeeeedig =) Underbart!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Det är inte så svårt. Lär med en kort ramsa och några danssteg. Typ ge mig ett A, ge mig ett Ö osv plus några fräcka dansmoves. Och som avslut en pyramid =) Där har du det. Lycka till!

2011-08-12 @ 22:05:21
Postat av: emma wiberg

Cheerleading är mer än så. följ med på deras träning någon gång! Och sedan är det en helt annan grej när man jobbar med barn. Det är inte bara den pedagogiska biten utan och frågan vad får man och vad får man inte göra med så små barn. Men jag ska googla och sedan göra världens bästa program så det blir eliter av hela bunten!

2011-08-12 @ 22:40:31
URL: http://emmasofiewiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0